urząd
Urząd Gminy Lesznowola
ul. Gminna 60
05-506 Lesznowola
tel. 22 708 91 11
fax 22 757 92 70
e-mail: gmina@lesznowola.pl, wojt@lesznowola.pl
kontakt prasowy: prasa@lesznowola.pl
Nr rachunku bankowego Urzędu Gminy Lesznowola:
55 8022 0000 0000 0257 2000 0018
Nr konta dot. Odpadów Komunalnych:
64 9288 0001 5500 0257 2000 0200
Adres skrytki ePuap: /apq4u8b94x/SkrytkaESP
link do sesji online: https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/712/rada-gminy-lesznowola.htm
NIP: 123-12-20-334
Wszelkie FAKTURY ZA WYKONANE DOSTAWY I USŁUGI należy wystawiać na adres: Gmina Lesznowola ul. Gminna 60 05-506 Lesznowola NIP: 123-12-20-334
Od 1 października zmiana godzin pracy Urzędu Gminy Lesznowola.
Godziny pracy Urzędu Gminy
Poniedziałek 9.00-18.00
Wtorek 8.00-16.00
Środa 8.00-16.00
Czwartek 8.00-16.00
Piątek 8.00-15.00
Wójt Gminy Korespondencja w sprawie Patronatu Honorowego Wójta Gminy Lesznowola: patronaty@lesznowola.pl (wzór Wniosku do pobrania TUTAJ)
Zastępca Wójta Zapisy w sekretariacie – tel. 22 708 91 01
Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego filia w Lesznowoli przyjmuje interesantów w: poniedziałki 9.30 – 17.00 wtorek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00 piątek: 8.00 – 15.00 W celu załatwienia spraw związanych z rejestracją pojazdu oraz zgłoszenia wszelkich zmian dotyczących pojazdów już zarejestrowanych, należy wejść na stronę: bezkolejki.eu/lesznowola i dokonać rejestracji do kolejki. Jeżeli do rejestracji lub zmiany jest więcej niż jeden pojazd, należy zarezerwować terminy na każdy pojazd osobno.
Referaty przyjmują interesantów w dni robocze w godzinach pracy Urzędu.
Kontakt z Redakcją Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola: biuletyn@lesznowola.pl
Telefon ogólny do Urzędu Gminy Lesznowola – (22) 708 91 11
Wójt
Marta Natalia Maciejak
pok. 102
wew. 101
Zastępca Wójta
pok. 102
wew. 101
Zastępca Wójta
pok. 104
wew. 101
Sekretarz
Jan Wysokiński
pok. 5
wew. 302
Skarbnik
pok. 12
wew. 213
Biuro Rady
Anna Gawrych
pok. 114
wew. 109, 110
Ewidencja Działalności Gospodarczej
Łucja Jaworska
pok. 107
wew. 220
Ewidencja Ludności
Bożena Poterała, Joanna Barańska, Ewa Orłowska
pok. 106
wew. 219
Organizacje pozarządowe
Małgorzata Wiśniakowska
(Monika Szulik)
pok. 3
pok. (19)
wew. 144
(wew. 360)
Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Janina Szulowska
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Gminna 66
wew. 212
Referat Dróg i Mostów
Karolina Pichnej
pok. 105
wew. 145, 207
Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Grażyna Brzozowska
pok. 19, 21
wew. 118, 119, 127
Referat Gospodarki Komunalnej
ul. Osiedlowa 2B
05-500 Mysiadło
pok. 21, 19
512 582 128
513 525 302
Referat Gospodarki Odpadów Komunalnych
Lech Kilanowski
ul. Przyszłości 8
05-552 Łazy
tel. 22 700 01 01 do 05
Referat Innowacji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
Dorota Czajkowska
pok. 13
wew. 218, 131
Referat Kontroli Podatkowej i Egzekucji
Irmina Świtek
pok. 6
wew. 108, 112
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Marzena Chmiel
pok. 103
wew. 128, 208
Referat Promocji i Komunikacji z Mieszkańcami
Agnieszka Adamus
pok. 108
wew. 121, 266
Referat Przygotowania i Realizacji Inwestycji
Joanna Żurkowska-Beta
pok. 2
wew. 123, 132
Referat Realizacji Budżetu
Ewa Laskus
pok. 10
wew. 117, 227
Referat Realizacji Podatków i Opłat
Hanna Borowska
pok. 8, 15
wew. 141, 142, 195, 215
Referat Spraw Organizacyjnych i Pracowniczych
Marek Walczak
pok. 107
wew. 301
Referat Urbanistyki i Planowania Przestrzennego
Ewa Gurtowska
pok. 112
wew. 130, 202, 203, 281
Referat Zamówień Publicznych
Tomasz Dziubak-Wysokiński
pok. 9
wew. 113, fax 114
Sprawy Obronności i Wojskowości
Mariusz Jurek
pok. 110
wew. 138
Stanowisko ds. Kontroli wewnętrznej
Zofia Duda, Sylwia Borowska
pok. 3
wew. 124
Stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
Agnieszka Dziuba
pok. 110
wew. 138
Urząd Stanu Cywilnego
Ewa Lewandowska
pok. 1
wew. 122
Wydział Architektoniczno-Budowlany Starostwa Powiatowego w Piasecznie Referat w Lesznowoli
Decyzja Starosty Piaseczyńskiego referat w Lesznowoli wydziału Architektoniczno-Budowlanego zawiesza działanie od dnia 31 maja 2019 r. do odwołania z powodu braków kadrowych. W sprawach prowadzonych w Lesznowoli należy kontaktować się z wydziałem Architektoniczno-Budowlanym w Piasecznie.
UWAGA!
ZAWIESZONA DZIAŁALNOŚĆ
Wydział Komunikacji
i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie Referat w Lesznowoli
Teresa Kurmanowska
pok. 11
wew. 143, 224, 225
fax. 22 736 11 84
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Urząd Gminy, w tym realizacji Państwa praw. Do kompetencji Inspektora Ochrony Danych UODO nie należy załatwianie innych spraw, jak np. przyjmowanie innej korespondencji lub udzielanie konsultacji. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
a) administratorem danych osobowych jest Gmina Lesznowola, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola. Dane kontaktowe: Gmina Lesznowola, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola, tel. 22 708 91 11, fax 22 757 92 70., email: rodo@lesznowola.pl,
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: inspektor@lesznowola.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Gmina Lesznowola, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola;
c) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi);
d) podstawą przetwarzania danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez administratora danych obowiązku prawnego, a podstawą prawną są następujące przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
e) dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym;
f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami do 10 lat, inna korespondencja – stosownie do przepisów regulujących kwestię, której dotyczy korespondencja);
g) osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
h) osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO;
i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procesowana.