×

Pogoda

Kalendarz wydarzeń

🕑 3 min.
Niebieski autobus podjeżdża na przystanek. Pogoda jest słoneczna.

Transport publiczny na terenie Gminy Lesznowola prowadzony jest przez Warszawski Transport Publiczny (autobusy i Szybka Kolej Miejska), pociągi Kolei Mazowieckiej oraz linie uzupełniające L. Na wyżej wymienionych liniach honorowany jest „wspólny bilet”.

W autobusach linii WTP, w pociągach Kolei Mazowieckich i WKD oraz w pojazdach obsługujących komunikację lokalną L honorowane są bilety ZTM: 30- i 90-dniowe, dobowe oraz bilet seniora. Uznawane są również uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz bilety jednorazowe emitowane przez przewoźnika na liniach L.

Dla naszych Mieszkańców, posiadaczy ważnej karty: „Biletu Metropolitalnego – Lesznowolskiej Karty Mieszkańca”, od 1 grudnia 2024r. wprowadzone zostały bezpłatne przejazdy na liniach lokalnych L1, L3, L4, L33. Jednocześnie ceny biletów uległy zmianie: bilet ulgowy będzie kosztował 2,50 zł a normalny 5 zł. Miesięczny bilet ulgowy będzie kosztował 54 zł, normalny 108 zł.

Osoby zamieszkujące teren Gminy Lesznowola i odprowadzające podatki na rzecz Gminy Lesznowola mogą skorzystać z tańszych biletów komunikacyjnych. Szczegółowe informacje dostępne na stronie urzędu.

Aktualna taryfa biletowa znajduje się na stronie internetowej: www.wtp.waw.pl

Teren Gminy obsługiwany jest przez następujące linie WTP:

703, 707, 709, 715, 721, 727, 728, 733, 737, 739, N83

Przez teren Gminy kursują również autobusy dalekobieżne.

Lokalna komunikacja pasażerska jest realizowana na następujących liniach:

Aktualny rozkład jazdy busów dostępny jest na stronie WTP:

Ewentualne skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania linii L należy kierować do Warszawskiego Transportu Publicznego.

Rozkład jazdy busów dostępny jest na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego:

Przystanek kolejowy znajduje się w miejscowości Nowa Iwiczna.

Obok przystanku kolejowego znajduje się gminny parking dla samochodów osobowych, przy ul. Sadowej.

Szczegółowe informacje o przewoźniku na stronie:

S4 (trasa Piaseczno – Zegrze Południowe) i S40 (Piaseczno – Warszawa Główna)

Masz pytanie związane z komunikacją? Zadzwoń pod 19115

19115 – to numer telefonu do Miejskiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, pod którym można – przez całą dobę, 7 dni w tygodniu – uzyskać informacje na temat warszawskiej komunikacji miejskiej.

Skip to content