karta mieszkańca I BILET METROPOLITALNY

Oferta skierowana jest do:
- osób fizycznych zamieszkujących w Gminie Lesznowola, które rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie oraz ich dzieci w wieku od 7 do 26 lat, uczących się oraz pozostających na utrzymaniu rodziców (opiekunów), mających status ucznia lub studenta i wspólnie z nimi zamieszkujących,
- osób fizycznych zameldowanych na pobyt stały w Gminie Lesznowola, opłacających w Gminie Lesznowola podatek rolny.
Aby otrzymać Bilet Metropolitalny – Lesznowolską Kartę Mieszkańca należy wypełnić wniosek i złożyć w Urzędzie Gminy, przedkładając do wglądu:
- oryginał pierwszej strony formularza PIT za ostatni rok rozliczeniowy z potwierdzeniem złożenia w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie ze wskazaniem adresu zamieszkania na terenie Gminy Lesznowola,
- oryginał pierwszej strony formularza PIT za ostatni rok rozliczeniowy z potwierdzeniem złożenia w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie ze wskazaniem adresu zamieszkania na terenie Gminy Lesznowola w przypadku współmałżonka nie osiągającego dochodu – do wglądu oryginał wspólnego PIT,
- wydrukowaną pierwszą stronę formularza PIT oraz wydrukowane UPO (Urzędowe Potwierdzenie Odbioru), w przypadku rozliczania się z podatku za pośrednictwem Internet-u,
- decyzję w sprawie wysokości podatku rolnego za dany rok lub zaświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego,
- w przypadku osób, które zamieszkały na stałe w Gminie Lesznowola w trakcie roku kalendarzowego – oryginał formularza ZAP-3 z widocznym potwierdzeniem jego wpływu do Urzędu Skarbowego w Piasecznie albo wydrukowaną pierwszą stronę formularza ZAP-3 oraz wydrukowane UPO, jeśli został on złożony za pośrednictwem Internet-u
oraz załączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne (może być na nośniku).
Bilet Metropolitalny – Lesznowolską Kartę Mieszkańca można otrzymać w Urzędzie Gminy Lesznowola, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola, pok. 19 tel.: 22 708 91 11 lub pok. 13 tel.: 22 708 92 18; 708 91 31.
WAŻNE!
Kartę Mieszkańca można otrzymać przesyłając na adres: bilet@lesznowola.pl skan czytelnie wypełnionego i podpisanego wniosku, skan dokumentu potwierdzającego rozliczanie podatku w Urzędzie Skarbowym w Piasecznie oraz skan zdjęcia w odrębnym pliku.
DOŁADOWANIA
Od dnia 01.06.2022 r. wprowadzona została możliwość doładowania Biletu Metropolitalnego we wszystkich biletomatach stacjonarnych i pojazdowych. Na terenie naszej gminy biletomat stacjonarny znajduje się na stacji PKP w Nowej Iwicznej. więcej informacji na stronie ZTM: https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/05/27/bilet-metropolitalny-doladujesz-w-biletomacie/
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny tel.: 22 708 93 60 lub 22 708 92 18; 22 708 91 31 w poniedziałki w godz. 9.30-17.30 oraz od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00.
Pliki do pobrania:
Zarządzenie Nr 191 z dnia 3 listopada 2020 r. – organizacja pracy Urzędu.pdf
Wniosek dla pełnoletniego mieszkańca o wydanie Biletu Metropolitalnego.doc
Wniosek dla małoletniego mieszkańca o wydanie Biletu Metropolitalnego.doc
Regulamin z dnia 23 sierpnia 2018 r. dotyczący wydawania i użytkowania Biletu Metropolitalnego.pdf
Zmiany do Regulaminu z dnia 23 sierpnia 2018 r..pdf