×

Pogoda

Kalendarz wydarzeń

🕑 5 min.

Informujemy, że firma Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa ze Szczecina, która złożyła najkorzystniejszą ofertę na zapytanie dotyczące Projektowania, składu, łamania, przygotowania do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola zrezygnowała z zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. W związku z powyższym spośród pozostałych ofert, które spełniały wymagania formalne, wybrana została oferta najkorzystniejsza pod względem cenowym złożona przez: Drukarnię SIL-VEG-DRUK S.C. J.Pawelak, D. Pełka, D. Śmich z Lublińca ul. Niegolewskich 12.

Lesznowola, 12.09.2024 r.

Gmina Lesznowola – Zamawiający, z siedzibą w Lesznowoli, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola zaprasza do złożenia oferty na: Projektowanie, skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola.

Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo został określony w „Wykazie materiałów – Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy PZP (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych w umowie. Do Przedmiotu Zamówienia wchodzi również każdorazowe dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego, zgodnie z § 6 Umowy stanowiącej Załącznik nr 2 niniejszego zapytania.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

  1. wypełniony formularz „OFERTA” – na załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  3. wypełniony Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
  4. rekomendacje od co najmniej 5 podmiotów sektora finansów publicznych, dla których wykonawca świadczył usługi zgodnie z zakresem Przedmiotu Zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat;
  5. oświadczenie o zatrudnieniu osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania graficznego oraz osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie składu i łamania czasopism – Załącznik nr 4;
  6. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Załącznik nr 5.
  7. Wypełnioną listę kontrolna RODO podmiotu przetwarzającego – Załącznik nr 6.

Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

Wymagania dotyczące sposobu obliczenia ceny.

  1. Cena podana przez Wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
  2. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez oferenta w Formularzu cenowym zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
  3. W formularzu cenowym należy podać: cenę netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku VAT oraz cenę brutto za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia oraz sumy za cały okres świadczenia usługi.
  4. W formularzu „OFERTA” należy podać: cenę netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku VAT oraz cenę brutto dla całego przedmiotu zamówienia – wynikające z formularza cenowego.

Wymagania wobec Wykonawcy:

  1. co najmniej trzyletnie doświadczenie we współpracy z podmiotami z sektora finansów publicznych poparte rekomendacjami – co najmniej 5 rekomendacji od podmiotów, dla których Wykonawca świadczył usługi zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia niniejszego zapytania ofertowego;
  2. zatrudnianie osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania graficznego;
  3. zatrudnianie osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie składu i łamania czasopism.

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie: do dnia 03.09.2024 r., poprzez przesłanie e-mailem na adres: karolina.sobolewska@lesznowola.pl

W niniejszym postępowaniu za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca zaproponował najniższą cenę.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie www.lesznowola.pl i przekazana uczestnikom postępowania w formie pisemnej e-maila.

Dane osób upoważnionych do kontaktu:

Załączniki:

  1. Formularz „OFERTA”
  2. Wzór umowy
  3. Wykaz materiałów poligraficznych/formularz cenowy
  4. Oświadczanie o zatrudnieniu osób z doświadczeniem zawodowym
  5. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy
  6. Lista kontrolna RODO podstawowa podmiotu przetwarzającego

Piki do pobrania:

Wybór Najkorzystniejszej Oferty

Informujemy, że firma Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa ze Szczecina, która złożyła najkorzystniejszą ofertę na zapytanie dotyczące Projektowania, składu, łamania, przygotowania do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola zrezygnowała z zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. W związku z powyższym spośród pozostałych ofert, które spełniały wymagania formalne, wybrana została oferta najkorzystniejsza pod względem cenowym złożona przez: Drukarnię SIL-VEG-DRUK S.C. J.Pawelak, D. Pełka, D. Śmich z Lublińca ul. Niegolewskich 12.

Lesznowola, 12.09.2024 r.

Skip to content