Przypominamy o obowiązku corocznego aktualizowania informacji o wyrobach zawierających azbest.
Właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest, ma obowiązek corocznej aktualizacji danych w tym zakresie.
Powyższą informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach:
- jeden egzemplarz przedkłada się Wójtowi Gminy Lesznowola,
- drugi należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu przedłożenia następnej, zaktualizowanej informacji.
Informację należy składać corocznie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy.
Powyższy obowiązek określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U.2011.8.31).
Pliki do pobrania: