Informujemy, że firma Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa ze Szczecina, która złożyła najkorzystniejszą ofertę na zapytanie dotyczące Projektowania, składu, łamania, przygotowania do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola zrezygnowała z zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. W związku z powyższym spośród pozostałych ofert, które spełniały wymagania formalne, wybrana została oferta najkorzystniejsza pod względem cenowym złożona przez: Drukarnię SIL-VEG-DRUK S.C. J.Pawelak, D. Pełka, D. Śmich z Lublińca ul. Niegolewskich 12.
Lesznowola, 12.09.2024 r.
Gmina Lesznowola – Zamawiający, z siedzibą w Lesznowoli, ul. Gminna 60, 05-506 Lesznowola zaprasza do złożenia oferty na: Projektowanie, skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola.
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo został określony w „Wykazie materiałów – Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy PZP (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych w umowie. Do Przedmiotu Zamówienia wchodzi również każdorazowe dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego, zgodnie z § 6 Umowy stanowiącej Załącznik nr 2 niniejszego zapytania.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
- wypełniony formularz „OFERTA” – na załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- wypełniony Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- rekomendacje od co najmniej 5 podmiotów sektora finansów publicznych, dla których wykonawca świadczył usługi zgodnie z zakresem Przedmiotu Zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat;
- oświadczenie o zatrudnieniu osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania graficznego oraz osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie składu i łamania czasopism – Załącznik nr 4;
- Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Załącznik nr 5.
- Wypełnioną listę kontrolna RODO podmiotu przetwarzającego – Załącznik nr 6.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu obliczenia ceny.
- Cena podana przez Wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wszystkie ceny jednostkowe określone przez oferenta w Formularzu cenowym zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
- W formularzu cenowym należy podać: cenę netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku VAT oraz cenę brutto za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia oraz sumy za cały okres świadczenia usługi.
- W formularzu „OFERTA” należy podać: cenę netto, stawkę podatku VAT, wartość podatku VAT oraz cenę brutto dla całego przedmiotu zamówienia – wynikające z formularza cenowego.
Wymagania wobec Wykonawcy:
- co najmniej trzyletnie doświadczenie we współpracy z podmiotami z sektora finansów publicznych poparte rekomendacjami – co najmniej 5 rekomendacji od podmiotów, dla których Wykonawca świadczył usługi zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia niniejszego zapytania ofertowego;
- zatrudnianie osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania graficznego;
- zatrudnianie osoby z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie składu i łamania czasopism.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie: do dnia 03.09.2024 r., poprzez przesłanie e-mailem na adres: karolina.sobolewska@lesznowola.pl
W niniejszym postępowaniu za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca zaproponował najniższą cenę.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie www.lesznowola.pl i przekazana uczestnikom postępowania w formie pisemnej e-maila.
Dane osób upoważnionych do kontaktu:
- Agnieszka Adamus, tel. 22 708 91 21, e-mail: agnieszka.adamus@lesznowola.pl
- Karolina Sobolewska, tel. 22 708 92 66, e-mail: karolina.sobolewska@lesznowola.pl
- Mateusz Ryczywolski, tel. 22 708 92 66, e-mail: mateusz.ryczywolski@lesznowola.pl
Załączniki:
- Formularz „OFERTA”
- Wzór umowy
- Wykaz materiałów poligraficznych/formularz cenowy
- Oświadczanie o zatrudnieniu osób z doświadczeniem zawodowym
- Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy
- Lista kontrolna RODO podstawowa podmiotu przetwarzającego
Piki do pobrania:
Wybór Najkorzystniejszej Oferty
Informujemy, że firma Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa ze Szczecina, która złożyła najkorzystniejszą ofertę na zapytanie dotyczące Projektowania, składu, łamania, przygotowania do druku i druk Biuletynu Informacyjnego Gminy Lesznowola zrezygnowała z zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. W związku z powyższym spośród pozostałych ofert, które spełniały wymagania formalne, wybrana została oferta najkorzystniejsza pod względem cenowym złożona przez: Drukarnię SIL-VEG-DRUK S.C. J.Pawelak, D. Pełka, D. Śmich z Lublińca ul. Niegolewskich 12.
Lesznowola, 12.09.2024 r.