×

Pogoda

Kalendarz wydarzeń

🕑 1 min.

W związku z realizacją projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” przez Gminę Lesznowola informujemy o możliwości odbioru sprzętu komputerowego przez osoby zakwalifikowane będące wnioskodawcami. Sprzęt będzie wydawany w dniach 10-16 stycznia 2023 r.

W celu umówienia terminu odbioru prosimy o kontakt pod nr tel. 22 70 89 131/218.

Odbiór sprzętu komputerowego będzie możliwy w godzinach pracy urzędu:

  • Poniedziałek: 9:30 – 17:30
  • Wtorek-Piątek: 8:00- 16:00

Podczas przekazania sprzętu komputerowego zostanie zawarta umowa darowizny oraz protokół zdawczo-odbiorczy. Wzór umowy dostępny jest w załączeniu poniżej.

Do zawarcia umowy niezbędne będzie posiadanie dokumentu tożsamości wnioskodawcy. Obecność dziecka nie jest obowiązkowa.

Realizując obowiązki sprawozdawcze przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, niezbędne będzie przekazanie danych identyfikacyjnych osób, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach konkursu. Poza danymi wnioskodawców i uczniów niezbędne będzie podanie adresu do korespondencji, nr telefonu oraz adresu e-mail.  

Zapraszamy po odbiór sprzętu!

Do pobrania:

Dwoje dzieci leży na ziemi i korzysta z laptopa.
Skip to content